Kettős érkeztetések 2017. szeptember 15 - 18. közötti időszakban

Tájékoztatjuk hogy a bíróság informatikai rendszerének adatai alapján a nyomtatványok frissítését követően a 2017. szeptember 15. napján 11:10 és 17:25 perc közötti időszakban érkezett küldemények esetében a feldolgozó rendszerben lévő hibajelenség miatt a nyomtatványok verzió-ellenőrzése nem működött megfelelően, amely hiba javításra került. Az ebben az időszakban érkező küldeményeket 2017. szeptember 18. napján az üzemeltetést végző kollégák az eredeti érkeztetési szám és a beküldés időpontjának megtartása mellett - újraküldték.
 
Amennyiben egy beadványhoz kapcsolódóan a sikertelen érkeztetésről szóló és a lejárt nyomtatványverzióra tekintettel a beadvány hatálytalanságáról tájékoztató üzenet is és a sikeres érkeztetésről szóló üzenet is érkezik, úgy a beadvány nem tekinthető hatálytalannak, annak ismételt elküldésére nincs szükség.
Az okozott kelletlenségért szíves elnézésüket kérjük!