A Debreceni Törvényszék ügyfélkartája

Az Országos Bírósági Hivatal Elnöke által meghirdetett „Szolgáltató bíróságokért” program keretében a Debreceni Törvényszék a nyár folyamán egy cselekvési tervet készített, melynek elsődleges célja, hogy a törvényszék bírái által megtett vállalás alapján a hosszabb pertartamú ügyek száma 2016. március 31-ig további 20%-kal csökkenjen, úgy, hogy az ebbe az ügykategóriába nem tartozó ügyek száma ne növekedjen. Az aktuális statisztikai adatok tükrében ennek megvalósítása jól halad.

A Debreceni Törvényszék hangsúlyt fektet az állampolgárok javaslataira, véleményére is, ezért kiindulási pontként megfogalmazta azt az ügyfélkartát, amely a megye valamennyi bíróságának kezelő irodájában kifüggesztette, továbbá a Debreceni Törvényszék honlapján is közzzétette.

A 16 pontból álló ügyfélkarta megalkotásával a Törvényszék célja, hogy a bíróságok működését átláthatóvá téve a jogkereső állampolgárok ügyeit gyorsan, segítőkészen, magas színvonalon intézze.  

Debrecen, 2015. október 22.