Elégedettek az ügyfelek az E-PER Helpdesk működésével

Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) 2017 júniusától végez ügyfél-elégedettség mérést az E-PER Helpdesk szolgáltatáshoz kapcsolódóan. A felület biztosítja az elektronikus kapcsolattartással összefüggő megkeresések szakszerű és időszerű megválaszolását. 
 
A kitöltött kérdőívek kiértékelése alapján megállapítható, hogy a válaszüzenetekben megküldött információk hasznosságát az ügyfelek egy 5-ös skálán 4,19-re értékelik, 87%-uk pedig ajánlaná is a Helpdesket kollégáinak, ismerőseinek. A válaszadók 81%-a továbbá használhatónak és informatívnak találta az E-PER tájékoztató oldalakat.
 
Az OBH a visszajelzések alapján biztosítja a Helpdesk még hatékonyabb működését, E-PER ügyfél-tájékoztató oldalain pedig az eddiginél közérthetőbb segédleteket, útmutatókat tesz közzé.