Megújul a Fővárosi Törvényszék ügyfélszolgálati rendszere

A bíróság szolgáltató jellegének erősítése jegyében korszerűsíti ügyfélszolgálati rendszerét a Fővárosi Törvényszék. A program keretében egyebek között elektronizálják és megújítják az információs és kezelőirodai szolgáltatásokat, ehhez kapcsolódóan lecserélik az elavult hardvereszközöket, új online felületeket alakítanak ki, ahova aktualizált jogi, szakmai tartalom kerül feltöltésre. A modernizálás hatékonyabb és ügyfél-centrikusabb munkavégzést tesz lehetővé.

Ezzel párhuzamosan a projekthez kapcsolódva a Markó utca 27. szám alatti épületben egy központi információs pultot, úgynevezett INFO-PONT-ot, valamint egy ügyfélteret alakítanak ki, ahol az ügyfelek a sorszámkiadó és hívásjelző rendszer segítségével jelentkezhetnek be a megfelelő kiszolgálóhelyre. Az új INFO-PONT létrehozása tehermentesíti a kezelőirodákat és racionalizáltabbá teszi a munkaszervezést, emellett maximális segítséget nyújt az ügyfeleknek.

A projekt megvalósítása - melyre 397.572.150400 millió forintot nyert a Fővárosi Törvényszék az Új Széchenyi Terv keretén belül - 2013. november 1-jén kezdődött, és a tervek szerint 2014. október 31-ig befejeződik.