Közbeszerzési referens

A bíróságok szervezetéről és igazgatásáról szóló 2011. évi CLXI. törvény alapján létrehozott igazgatási rendszerben a központi igazgatás feladatát a törvényhozó és végrehajtó hatalomtól független Országos Bírósági Hivatal elnöke látja el. Az OBH a bíróságok igazságszolgáltatási feladatainak magas szakmai színvonalú és időszerű ellátása érdekében szolgáltató jellegű tevékenységével biztosítja a szükséges működési feltételeket és azok javítását.

Az OBH hosszú távú stratégia célja 21. századi bírósági szervezet kialakítása. A bírósági szervezetek korszerűsítésének és fejlesztésének egyik legfontosabb pillére a magas szintű informatikai megoldások alkalmazása, a tértől és időtől független szolgáltatások elterjesztése, a magas kényelmi és biztonsági potenciállal bíró e-igazságszolgáltatás kiépítése, a jelenleg folyamatban lévő, és a jövőben megindításra kerülő nagy volumenű épületfejlesztések.

Fenti stratégiai célok mentén felmerülő sokrétű feladatokhoz az OBH

közbeszerzési jogi tapasztalattal rendelkező

közbeszerzési referens

 munkatársat keres az OBH Közbeszerzések és Szerződéses Kapcsolatok Főosztályára.

Főbb feladatok:

·         közbeszerzés-előkészítési feladatok,

·         közbeszerzési eljárások lebonyolításában részvétel

·         közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó koordinációs, nyilvántartási, közzétételi feladatok ellátása

·         közbeszerzési eljárásban szerződések és szerződésmódosítások elkészítése

·         együttműködés a beszerzési/közbeszerzési eljárást kezdeményező szervezeti egységekkel.

 

Elvárt szakmai kompetenciák:

·         felsőfokú végzettség

·         közbeszerzési területen szerzett legalább 1 éves szakmai tapasztalat

·         szerződéses tapasztalat

·         felhasználói szintű informatikai ismeretek (MS Office),

·         a releváns jogszabályok ismerete és alkalmazása.

Előnyt jelent:

·         közbeszerzési területen ajánlatkérői oldalon szerzett szakmai tapasztalat

·         3-5 év közigazgatásban szerzett munkatapasztalat,

·         jogi végzettség, illetve jogi szakvizsga,

·         közbeszerzési referensi OKJ-s/vagy közbeszerzési szakjogászi végzettség,

·         hazai és az Európai Unió által finanszírozott projektek megvalósításában szerzett legalább 1 éves szakmai tapasztalat,

·         egyéb pénzügyi, műszaki, informatikai területen szerzett tapasztalat.

Elvárt egyéb kompetenciák:

·         önálló munkavégzés,

·         nagyfokú precizitás,

·         rendszerszintű gondolkodás

·         lényeglátás, jó problémamegoldó képesség,

·         terhelhetőség,

·         jó kommunikációs készség,

·         megbízhatóság.

A kinevezéshez szükséges feltételek:

·         magyar állampolgárság,

·         cselekvőképesség,

·         hatósági erkölcsi bizonyítvány a büntetlen előélet igazolására [Iasz. 11. § (4)-(5) bek.].

A jelentkezéshez csatolni kell:

·         részletes fényképes szakmai önéletrajzot, amely tartalmazza az eddigi munkaviszonyai, szolgálati és egyéb jogviszonyai pontos megnevezését, valamint időtartamát (év, hó, nap),

·         motivációs levél, mely tartalmazza a hasonló területen szerzett eddigi tapasztalatait.

Bérezés: az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény szerint.

A jelentkezés határideje: 2017. október 15.

Alkalmazási forma: a kiválasztott munkatárssal az Országos Bírósági Hivatal – próbaidő egyidejű kikötésével – határozott időre szóló kinevezéssel igazságügyi alkalmazotti szolgálati jogviszonyt létesít, mely határozatlan időre módosítható.

Munkavégzés helye: 1055 Budapest, Szalay u. 16.

Jelentkezés módja: Elektronikus úton, részletes szakmai önéletrajzzal a hr@obh.birosag.hu e-mail címen keresztül. Kérjük az e-mail tárgyában a következőt feltüntetni: „KSZKF közbeszerzési referens”.

Pályázatok_fájl: