21. századi kommunikációs trendek és kihívások a sajtótitkárok képzésén

Bírósági marketingről, online kommunikációról és társadalmi felelősségvállalásról is szó esik a sajtótitkárok kétnapos képzésén a Magyar Igazságügyi Akadémián. Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) 2018. november 7. és 8. között megrendezett eseményén a törvényszékeken alkalmazott jó gyakorlatokat is megismerhetik a résztvevők. 
 
A képzés első napján dr. Kőváriné dr. Dédesi Laura, az OBH Kommunikációs és Kapcsolattartási Főosztály főosztályvezetője többek között a közösségi médiafelületek nyújtotta lehetőségeket hangsúlyozta, melyek alkalmazása igazodik az ügyfelek modern tájékozódási szokásaihoz.
 
Újhelyi Tamás onlinemarketing-szakértő e témához is kapcsolódó előadásában a közösségi média útján alkalmazható hatékony információ közlési módokkal ismertette meg a résztvevőket.
 
Az eseményen a Fővárosi, az Egri, a Miskolci és a Zalaegerszegi Törvényszékek sajtószóvivői a csapatmunka jelentőségére, a társadalmi felelősségvállalásra, valamint a sajtókapcsolatok ápolására hívták fel a figyelmet jó gyakorlataikon keresztül. 
 
A képzés második napján az új eljárási kódexek aktuális kommunikációs kérdéseiről tárgyalnak a résztvevők.