Szigetszentmiklóson is megnyitották a bírósági ügyfélközpontot

A bírósági ügyfélközpont gondolata az Országos Bírósági Hivatal elnökétől származik, alapja a bírósághoz való hozzáférés egyszerűsítése. Úgy gondolta, hogy sokkal hatékonyabb és gyorsabb lenne az ügyfelek kiszolgálása, ha egységes arculatú ügyfélközpont-hálózatot állítanánk fel – mondta el dr. Ruzsics Gabriella Erzsébet, az Egri Törvényszék elnökhelyettese az Inforádió Paragrafus című műsorában 2018. október 4-én.
 
A most átadott szigetszentmiklósi Ügyfélközpont a második az országban, elsőként az Egri Törvényszéken vezettük be a szolgáltatást. Hozzátette, az egységes arculat nem csupán a külsőségekre vonatkozik, hanem egyszerre jelenti az ügyfélfogadásra szolgáló helyiségek egyedi arculatának kialakítását, az ügyintézési folyamatok egységesítését, az ügyintézők megfelelő felkészítését és folyamatos képzését, valamint az állampolgárok tájékoztatását közérthető tájékoztató anyagokkal. 
 
Hangsúlyozta, hogy az Ügyfélközpontban van lehetőség időpontot kérni az ügyfélsegítőhöz is, mely korábban panasznap néven működött.
 
A Paragrafus 3. részében elhangzott interjú ide kattintva hallgatható meg.