Személyi asszisztens

Az Országos Bírósági Hivatal a több mint 11 ezer főt foglalkoztató bírósági szervezet központi költségvetési igazgatási szerve. Az OBH elnöke gyakorolja a költségvetési törvény bíróságokról szóló fejezete irányító hatásköreit, felügyeli az ítélőtáblák, törvényszékek elnökeinek igazgatási tevékenységét.

A fentiek alapján felmerülő sokrétű adminisztrációs feladatok ellátása érdekében az OBH

személyi asszisztens

munkatársat keres.

Főbb feladatok:

  • ellátja a rábízott titkársági, adminisztrációs feladatokat,
  • támogatja a vezető munkáját,
  • a határidős feladatokról nyilvántartást vezet, gondoskodik az abban foglaltak teljesítéséről,
  • ellátja az ügyviteli és adminisztrációs feladatokat,
  • ellátja a beérkező és a kimenő iratanyaggal (feljegyzések, megkeresések, levelezések, stb.) kapcsolatos feladatokat,
  • egyezteti és adminisztrálja az OBH Központi Irodájával az iratanyagainak iktatását, irattározását,
  • kapcsolatot tart a hivatal főosztályainak titkársági munkatársaival,
  • a vezetői információszolgáltatáshoz adatokat szolgáltat.       

A kinevezéshez szükséges feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • igazságügyi, igazgatási, vagy gazdasági területen szerzett középfokú iskolai végzettség,
  • hatósági erkölcsi bizonyítvány a büntetlen előélet igazolására [Iasz. 11. § (4)-(5) bek.]

Elvárások:

  • MS Office felhasználói szintű ismerete, (Word, Excell magabiztos ismerete)
  • titkársági, adminisztratív területen szerzett 3 év szakmai gyakorlat
  • okirattal igazolt gépírástudás
  • angol, és /vagy német – államilag elismert oklevéllel igazolt - nyelvvismeret,.

Előnyt jelent:

  • vezető mellett szerzett asszisztensi tapasztalat,
  • bírósági, vagy ügyészségi gyakorlat.

Elvárt egyéni készségek:

  • proaktivitás,
  • önálló munkavégzés,
  • határozott, magabiztos fellépés,
  • pontos, precíz, lelkiismeretes munkavégzés,
  • a határidők pontos betartása,
  • jó rendszerező képesség,
  • nagyon jó problémamegoldó képesség,
  • jó kommunikációs készség, türelem, csapatszellem,
  • rugalmasság, terhelhetőség, megbízhatóság.

Alkalmazás:

  • besorolás és illetmény megállapítás az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény szerint, a munkakör és a képesítési feltételek meghatározása a bíróságokon és az Országos Bírósági Hivatalban foglalkoztatott egyes igazságügyi alkalmazottak munkakörének és képesítési feltételeinek meghatározásáról, ügyviteli vizsgájáról szóló 26/2015. (IX.30.) IM rendelet alapján.

Munkavégzés helye: 1055 Budapest, Szalay utca 16.

A jelentkezéshez csatolni kell: részletes szakmai önéletrajzot, amely tartalmazza oklevéllel, bizonyítvánnyal igazolható iskolai és szakmai végzettségeit, képesítéseit, valamint az eddigi munkaviszonyai, szolgálati és egyéb jogviszonyai pontos megnevezését, valamint időtartamát (év, hó, nap).

Jelentkezési határidő: 2018. június 24.

Jelentkezés módja: Elektronikus úton a hr@obh.birosag.hu e-mail címen keresztül. Kérjük az e-mail tárgyában a következőt feltüntetni: „személyi asszisztens”.

 

 

Pályázatok_fájl: