Közérdekű Bejelentés, Panasz
Tisztelt Ügyfeleink!
Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) elnökének egyik stratégiai célja a bírósághoz való hozzáférés egyszerűsítése, melynek egyik alapvető pillére a közérdekű bejelentések és panaszok benyújtásának hatékonyabbá tétele.
Az OBH ezért lehetővé tette a bíróságok ügyfelei számára, hogy a panaszokat személyes megjelenés nélkül, ügyfélkapun keresztül terjesszék elő, amely az alábbi oldalon keresztül érhető el:
http://birosag.hu/kozerdeku-bejelentes-panasz
Az oldalon az elektronikusan benyújtható panaszok mellett általános tájékoztatók és sablonok is elérhetők.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy bejelentéseiket, panaszaikat az ügyfélkapun kívül, szóban, írásban vagy elektronikus úton is előterjeszthetik. Szóban a Törvényszék elnöke által kijelölt integritásfelelősnél (dr. Kovács Zoltán bírósági titkár, tel.: 76/519-519), írásban a Kecskeméti Törvényszék elnökéhez címezve, míg e-mail útján a Törvényszékhez illetve a Járásbíróságokhoz az alábbi címen nyújthatják be:
Kecskeméti Törvényszék
Bajai Járásbíróság
Kalocsai Járásbíróság
Kecskeméti Járásbíróság
Kecskeméti Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság
Kiskunfélegyházi Járásbíróság
Kiskunhalasi Járásbíróság
Kiskőrösi Járásbíróság