Közérdekű Bejelentés, Panasz

Tisztelt Ügyfeleink!

Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) elnökének egyik stratégiai célja a bírósághoz való hozzáférés egyszerűsítése, melynek egyik alapvető pillére a közérdekű bejelentések és panaszok benyújtásának hatékonyabbá tétele.

Az OBH ezért lehetővé tette a bíróságok ügyfelei számára, hogy a panaszokat személyes megjelenés nélkül, ügyfélkapun keresztül terjesszék elő, amely az alábbi oldalon keresztül érhető el:

http://birosag.hu/kozerdeku-bejelentes-panasz

Az oldalon az elektronikusan benyújtható panaszok mellett általános tájékoztatók és sablonok is elérhetők.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy bejelentéseiket, panaszaikat az ügyfélkapun kívül, szóban, írásban vagy elektronikus úton is előterjeszthetik. Szóban a Törvényszék elnöke által kijelölt integritásfelelősnél (dr. Kovács Zoltán bírósági titkár, tel.: 76/519-519), írásban a Kecskeméti Törvényszék elnökéhez címezve, míg e-mail útján a Törvényszékhez illetve a Járásbíróságokhoz az alábbi címen nyújthatják be:

 

Kecskeméti Törvényszék

Panasz_Bacs@birosag.hu

 

Bajai Járásbíróság

Panasz_Baja@birosag.hu

 

Kalocsai Járásbíróság

Panasz_Kalocsa@birosag.hu

 

Kecskeméti Járásbíróság

Panasz_Kecskemet@birosag.hu

 

Kecskeméti Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság

Panasz_BacsMun@birosag.hu

 

Kiskunfélegyházi Járásbíróság

Panasz_Kkfh@birosag.hu

 

Kiskunhalasi Járásbíróság

Panasz_Kkhalas@birosag.hu

 

Kiskőrösi Járásbíróság

Panasz_Kkoros@birosag.hu

 

Kunszentmiklósi Járásbíróság

Panasz_Kszmikl@birosag.hu