EKOP 1.1.1. - "E-Cég" projekt
"E-Cég" projekt
A projekt konzorcium formájában valósult meg a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériummal, és az alábbi két fejlesztést foglalta magába:
1.) elektronikus másodfokú eljárás
A bíróságokat érintő, mintegy 216,0 millió forint pályázati összegből elsődlegesen a cégbírósági rendszer fejlesztését valósítottuk meg, főként annak a lehetőségnek a megteremtésével, hogy a másodfokra kerülő ügyek adatai elektronikusan továbbíthatók legyenek a bíróságokra, majd ott elektronikusan kezelhetőek legyenek.
2.) bírósági call-centerek kialakítása
További célja volt a bíróságok részvételének a projektben, hogy a bíróságok a „call center” révén csatlakozni tudjanak az ügyfélszolgálati rendszerhez. A projekt eredményeképpen bővültek az állampolgárok közvetlen ügyintézési, informálódási lehetőségei, gyorsulnak az ügyintézési idők, az ügymenet több esetben egyszerűsödik, papírmentessé és emberi közreműködés nélkülire változott. A projekt közvetlenül és alapjaiban érintette és könnyítette a cégbíróságok és az ítélőtáblák helyzetét, mindennapi működését.
Projekt rövid neve
E-Cég projekt
Projekt teljes címe
"Cégbírósági és céginformációs rendszerek továbbfejlesztése és korszerűsítése”
Projektazonosító
EKOP-1.1.1-07-2009-0001.
Projekt időtartama
2008. október 8. – 2011. december 31.
Kedvezményezett megnevezése
Igazságügyi Minisztérium
Konzorciumi partner
Országos Bírósági Hivatal
1055 Budapest, Szalay u. 16.
A projekt teljes költségéből a konzorciumi partnerre eső költség és az elnyert támogatás összege
216.000.000 Forint (100% támogatási intenzitás)
Közreműködő szervezet neve és elérhetősége
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.