EKOP 1.1.4 - "Nyomtatócsere" projekt

logo"Nyomtatócsere" projekt

 

A cégbírósági eljárások során a bírósági szervezet százezres nagyságrendű ügyfélkört szolgál ki. Fontos, hogy az ügyfelek jogos elvárásait - gyorsaság, pontosság - a jövőben is megbízhatóan teljesítsék a bíróságok, ezért kiemelt feladat a szükséges infrastruktúra biztosítása. A projektet az OBH a Nemzetei Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. konzorciumi vezetése mellett, partnerként valósítja meg.

 

E projekt során az alábbi célt valósítottuk meg:

 

1. cégbírósági nyomtatók konszolidálása

A projekt során  45.000.000 Ft értékben került beszerzésre összesen 233 db multifunkciós nyomtató, melyeket a 20 cégbíróság között az előzetes igényfelmérésnek és a tényleges forgalmi adatoknak megfelelően oszt ki az OBH. Az új, korszerű nyomtatók szétosztásával egyidejűleg 158 db elavult, optimális üzemidejüket évekkel meghaladóan használt nyomtatót vonunk ki a napi használatból.

 
 

Projekt rövid neve

Nyomtatócsere projekt

 

Projekt teljes címe

„Központosított Kormányzati Informatikai Rendszer kiterjesztése (KKIR2)"

 

Projektazonosító

EKOP-1.1.4-2013-2013-0001

 

Projekt időtartama

2015. március 1. - 2015. szeptember 30.

 

Támogatási összeg OBH-ra jutó része:

45.000.000 Forint, (100%-os támogatási intenzitás)

 

Kedvezményezett megnevezése

Országos Bírósági Hivatal

1055 Budapest, Szalay utca 16.

 

Közreműködő szervezet

Miniszterlenökség

Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztály

1139 Budapest, Váci út 81-83.

logo