EKOP 1.1.4 - "Nyomtatócsere" projekt
"Nyomtatócsere" projekt
A cégbírósági eljárások során a bírósági szervezet százezres nagyságrendű ügyfélkört szolgál ki. Fontos, hogy az ügyfelek jogos elvárásait - gyorsaság, pontosság - a jövőben is megbízhatóan teljesítsék a bíróságok, ezért kiemelt feladat a szükséges infrastruktúra biztosítása. A projektet az OBH a Nemzetei Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. konzorciumi vezetése mellett, partnerként valósítja meg.
E projekt során az alábbi célt valósítottuk meg:
1. cégbírósági nyomtatók konszolidálása
A projekt során 45.000.000 Ft értékben került beszerzésre összesen 233 db multifunkciós nyomtató, melyeket a 20 cégbíróság között az előzetes igényfelmérésnek és a tényleges forgalmi adatoknak megfelelően oszt ki az OBH. Az új, korszerű nyomtatók szétosztásával egyidejűleg 158 db elavult, optimális üzemidejüket évekkel meghaladóan használt nyomtatót vonunk ki a napi használatból.
Projekt rövid neve
Nyomtatócsere projekt
Projekt teljes címe
„Központosított Kormányzati Informatikai Rendszer kiterjesztése (KKIR2)"
Projektazonosító
EKOP-1.1.4-2013-2013-0001
Projekt időtartama
2015. március 1. - 2015. szeptember 30.
Támogatási összeg OBH-ra jutó része:
45.000.000 Forint, (100%-os támogatási intenzitás)
Kedvezményezett megnevezése
Országos Bírósági Hivatal
1055 Budapest, Szalay utca 16.
Közreműködő szervezet
Miniszterlenökség
Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztály
1139 Budapest, Váci út 81-83.